Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

Aku bile lagi? tehee (-_-")


Assalamualaikum :)




      Hi guys, that day aku ade pegi wedding kawan aku Farawahida..Pas skola mmg da xjpe dia sbb aku pindah. So mse dia jempot g wedding dia aku mmg semangat nk makan lauk kenduri!. ehe salah2, excited nak jumpe dia.^^

        Then mse sampai tuw tgk2 pengantin da mkn beradab. Tewos aku g sane snap pic ckit sambil lambai2 tgn
(walopun mase tuw dia xpasan.ahaha).


                                                          Aloy & Fara


                                                             






---------------------------------------------------------------------------------------------------------


         Esoknye aku ada undangan kenduri lg. Cam bese gerak wif my luvly family but without kaklong to rumah cik Ani... Keluarga pengantin ni dulu kira jiran aku. Rapat gak ngan family aku. Kendurikn  kak ida ngan partner dia abg Hanif. Aku xsempat tgk pengantin sbb ader hal. So sempat amik pic ckit gk, cam bse :'). Eh & xlupe jgk makan. huhu

                                                                      13/3/2011

Wawwawa.Suke sgt aku tgk pelamin dia.Lagi2 tang kerusi sanding tuw.Simple tp cantik

igauan malam2 ku :')



~SELAMAT PENGANTIN BARU~

No comments:

Post a Comment