Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 11, 2011

Kemanakah??

Assalamualaikum


Hai frenz ,da lama aku x update blog...Maksud aku update life aku..Yela aku kan asik update cite2 tuk muhasabah diri je kat sini..hihi...Sorry aku memang agak TERagak bz ngan final.Semalam baru 1st paper.Ade 5 lagi paper akan mendamparkan diri kat meja time exam t..Arini xde paper..Agak senang ati..Esok ada 1 paper..Sabtu de 2paper...Mak aih sabtu tu yg tak tahan...2 paper...Tapi nasib yang paper sabtu aku da study almost 80%(yg lebih tu jgn tye kat mane..kihkih)..Moga aku dapat jawab dengan bijak & dapat result yang bagus.InsyaALLAH...amin.


Pagi ni mendung...Sejuk....Tenang...Alhamdulillah.Hujan dari subuh tadi...Agak lama x ujan.Pas cuti study week aritu memang x ujan..Paneh,melekit je ase badan ngan peluh.Pas mandi pn x ase sejuk..Tido malam ape tah lagi..Melingkaw je badan atas tilam..kesitu kesini.Kipas siling pasang no.5 pun ase suam2 kuku je..Ingat nak pinjam je peti ais umah warden wat air-cond..Boleh???

Next week pas abis last paper da start cuti sem...Tapi aku ada lagi grouping prezentation(programming)..Then lek umah goyang kaki cam mak datin..Jadi anak dara malas..huhu..Gurau2...Banyak keje aku nak wat senanye..Ngan undangan perkahwinan kawan2 aku lg.. :)..hepi sangat kawan2 ramai da nak kawen.Moga kekal bahagia hendaknye..Tunggu nanti aku update sal wedding kwn2 aku k...



Mak aiihh..Pewot aku da berdangdut,berzapin bagai..LAPARRRR..Ok lah have a nice thursday..Luv u'oollllsss..Muuuahhhxxxx




No comments:

Post a Comment