Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

Hujan is rain..




Oppsss! anda pikir yg ini?




eh mungkin yg ini kot. kan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SALAH
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aha! kalu yg ini.. TEPAT!!
.
.
.
hoho
.
.
Memandangkan pahang skang asik hujan je kn. Hujan sekali lalu. Kalu kowunk xphm hujan tu cam xberterusan. Jap je ujan. Pastu da reda. Then xlame tu ujan lek dan begitu la seterusnya. Disebabkan itu jgk lect aku cite yg org dulu2 pggil tu HUJAN KEJAR ORG TUA. Aku xtau nk explain cne, sbb aku seniri pon xphm. Hihi. 
.
.
.
.

Then
.
.
.
Aku tringat plak kes banjir mse ujung 2009. Sempat gk la aku snap wat tatapan seniri.. and tuk korg yg bace entry nie..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng jeng jeng
.
.
.
.

tyme ni driver da cuak giler n rase nk U-turn je. tp bile tgk blakang kete da pnuh n wat blocking bagai cuz nk tgk jalan kt depan bole lalu ke x


driver ngan kuat semangat lalu je ngan tabah. tetibe abah kol bgtau jln yg 1 lg pn air naik.
si driver says ALHAMDULILLAH. nasib aku x U-turn :)


Cuak dan sgt cuak tyme nih. tapi si driver cuak kt kereta je.
caaiitt




(cepatla lepas CEPATLA!!!)


ok gud da selamat :)


bandar Kuantan yg bermuram durja kerana terlebey bermandikan hujan.
.
.
.
.
.
tuk korg
.
.
.

jgn lupe bwk payung kalau keluar ok


kalo malas sarung je teros baju ujan.



DONE!








SEKIAN


No comments:

Post a Comment