Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

TahNiah dan berkaLung2 tahniah ku ucapkan ;)

Annyonhaseong



chakkkk!!

>..<


Saje je wat entry ni cuz tetibe aku terkenang kawan2 time skola dulu. Bkk fb then belek2 wall kekwn. Tgk pics dowunk ag. Aku senyum n sengih je r kn. Hihi. Hmm. Aisey dulu kite sesame blaja, bile ptg lepak kt warung melantak abc or abj.. Tambah plak ngan kopok ngan pisang goreng yg lazat(nyummy). Then bile waktu perhimpunan same2 terkinje2 tahan sakit kene rotan ngan cikgu disiplin kt tgn or betis sbb xkai kaen dalam. huehuehue. Mak aiihhh sonok2. Kalu la waktu tu dapat putar balik.. WAH mmg sah2 la aku xnak da adegan rotan merotan tu lg. ^-^  pEACE!



Tapi skarang aku lg HEPPY tgk korg. Life korg yg baru kn. Ade da yg bertunang n xlame lg nak kawen(nikah).yg latest sabtu nih 29/1/20011 kawan aku sorg lg nak nikah. Tahniah guys! Moga kekal ke akhir hayat k. Nak tunggu aku lambat lg r kot. Kecuali kalu seru sampai cpt. :p


Tadaa! Kwn aku dari tadika ni. Siti Afrah namenye. Ni mase dia tunang.
Comey plak aku tgk pic ni walopun dia tgh pgg idong. agaga jgn mare ye Ct.. :)



Alhamdulillah aritu dpt gk jumpe dia. Tu pn secara xsengaje. Almaklumla aku ni selalu pindah randah. Dia keje sambilan kt kedai kek tu yg mane akak kedai tu merangkap bakal kakak ipar dia. Wowowo pnt nk explain deh. >.<  Dpt gk tgk mcmmne dia wat kek, hias kek, letak kek kt kotak(perlu ke nk bgtau.^^), layan kerenah pelanggan lg. Memang kalu tgk nampak cam enteng je kn. Tapi aku tgk tu xjd masalah kt dia. Aku pnh ikot dia balek umah mase dajah 6. Teman kn, cuz parents dia keje. Rajen dan pandai masak k. Mmg aku absolutely respect la kt dia. Mmg patut pn kn ko kawen awal. hehe



tyme ni dia malu2. tp xdenye la der. mmg wa nk snap jugak. 
: D



Last but not least. aku terpegun senarnye tyme tu. almaklumla xpnh wat. 
hoho
 .
.
.
.
 sonok2
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
~SELAMAT PENGANTIN BARU ~
Akad nikah
Bagai pinang di belah dadu. :D

No comments:

Post a Comment