Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

Finally of Academy Fantasia

Assalamualaikum :)


Korang tgk AF?Aku tgk...Tak bagitau pn aku tawu jugak bile.hehe.Jumaat lepas aku balik rumah.So dapat lah tengok tirai AF(ulangan) & konsert malam semalam.Keterujaan aku bila tengok Pak Nil beraksi semula sebagai pengacara konsert & diari AF...Aku rasa bukan aku sorang je yang teruja..Semua orang yang mengikuti rancangan ni mesti teruja & rindu sangat dengan telatah Pak Nil. =)..Pak Nil tetap muda cam dulu2.. jelez!! hihi.

barisan pelajar..tapi masa aku update ni Laika dah keluar.

Masa aku tengok konsert tirai aku TERperasan pelanduk dua serupa..Korang kenal tak Melda Ahmad?Ala yang berlakon dalam Gadis Semasa Sunsilk kt TV3.Ada finalist AF9 yang muka sama ngan dia..Aida kalau tak silap..Boleh dikatakan muka & bentuk badan hampir serupa...Terdetik gak kat hati aku asal plak minah ni masuk AF lak..Bukan dia da terpilih masuk gadis semasa sunsilk & da jadi artis rakaman da pun.Last2 aku ada tengok tyme dia tak makeup..Oh ya,exactly she's not Melda Ahmad. :').She's Aida.



Then masa peserta last wat performance masa tirai..ERUL..Omg..He sing a song by 2pm..I'll be back.Mau tak Terkejut campur excited aku.Peserta AF yang pertama kot nyanyi lagu Korea.Mau aku tak teruja minat kat dia..haha..tapi masa nyanyi tu aku dengar cam sebutan baku je..For the 1st tyme rasa janggal sikit ada peserta yang nyanyi lagu Korea.What ever it is..Good luck Erul..Do your bez.!! Annyeonghaseong ^^



Banyak jugak perubahan yang aku tengok.Lagi-lagi tang rumah kaca dorang.Very the open ok.Orang luar boleh tengok orang dalam & begitu lah sebaliknya tapi yang tak nya dorang tak boleh berkomunikasi ngan orang luar.Buat kat dalam mall lak tu..Bersopan sintun lah dorang jawabnya dalam masa yang sama aku rasa dorang seronok ada orang tengok apa yang dorang wat kat dalam tu.teeeeeettttt ^^

bez tak? bez kaaan =>

No comments:

Post a Comment