Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

soal TERjawab..heee

1. nama timangan anda di rumah...
kakngah

2. anda seorang yang...
Spring’ ‘Summer’ ‘Autumn’‘Winter’ hahaha xpaham suda

3. lagu favourite
sumer aku layan.. janji sodap di donga

4. makanan kegemaran
yang halal & masakan kampung

5. warna kesukaan
semua tapi now paling2 minat warna merah..huhu

6 benda yg mesti ada dalam beg
jarang kot aku bawak tapi kalau bawa pun ader la aku isi purse(ic jgn tinggal!),sanitizer,tisu,perfium,compact powder and pe lagi yerk..urm…oh ya handfon!!!

7. kali terakhir anda menangis
bila teringatkan abah.kalau x aku xlek mggu lepas tapi da mengenangkan family, ku gagahkan la jugak kaki lek ke kampong..wuWuwU…  :’)

8. sikap yg buat anda stress
orang yg bile bercakap dia cakap macam good2 je kan,perasan bagus…suka pandang rendah kat orang.bila someone tuw stress mende laen tapi aku yang jadi bahan tuk dia ilang stress..cakap tengking2 ke,wat muka,tutup pintu pn cam nak runtoh je..hempas2 barang..wOOoo!

No comments:

Post a Comment