Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

Three Daddies & One Mom



 

 Synopsis

Song Na Young and her husband, Jung Sung Min, desperately want a child but her husband is unable to get her pregnant. Her husband’s friends decide to help them. But Na Young suddenly loses her husband in an accident and she gives birth to her daughter but does not know which of her husband’s friends fathered her child. The father of Na Young’s child can either be Han Soo Hyun, Choi Kwang Hee, or Hwang Kyung Tae.



==================================================================

           Assalamualaikum =)


ellow peeps!! Hawaw u today? hihi.. Entry kali ni aku nak citer cket sal drama Korea yang aku tengok kat cenel KBS WORLD(korea) . Masa cuti study weeks ujung bulan 2 aritu kot , aku pn ingat2 lupa je nih. Itu pun tak sengaja. Selalu adik aku la yang kongker cenel ni tapi balik ritu tak de plak dia hadap citer nih.

Time mula2 tengok tu pun aku da layan cite nih. Selalu kena amik feel la jugak kan. Not bad, cite sal 3 lelaki kena jaga baby. Sweet sgt! Mak dia pulak selalu tak de cuz keje & cari duit tuk sara dia & baby tu. So dia anta la baby tu kt kawan2 baik bekas suami dia (suami dia da meninggal). Masa dorang jaga baby tu la adegan gelak sampai sakit pewot aku di buatnya..

 Lawak & sweet. Dari mandikan baby,tuka lampin, cuci najis,  pakaikan lampin/baju, watkan susu, sedia & suapkan makanan...Kalau perempuan jaga mmg selalu la kita tengokkan. Than sampai tahap perempuan ni takde duit nak sara hidup, kawan2 laki dia ni lah yang banyak tolong. Sedey + lawak plak aku tengok dorang nak dapatkan duit tu. = )


Starring :

Eugene
Jo Hyun Jae

Jae Hee
Shin Sung Rok


bby kecik n_n




p/s : citer ni kuar 2008 lagi.. yang aku tengok ni ulangan taw  ;-)

No comments:

Post a Comment