Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 5, 2011

Ini kemaruk..Bukan kemarau


Assalamualaikum


Fenomena artis dari korea dah cam TSUNAREA kat Malaysia skang ni. Lagi-lagi Malaysia ni majmuk ngan pelbagai bangsa..Dulu orang Malaysia demam citer hindustan..Skang Korea plak.Dari drama@filem yang menjadi ikutan dan sampai ke group.Termasuk la aku yang kemaruk pada group dari korea nih..

Rasanye dah 2,3 taon da aku menjadi peminat setia artis group dari korea.Tapi aku start minat dari group perempuan..Girls generation.Kalau kat bilik hostel boleh plak kadang2 aku xpasan kawan2 aku datang bilik sampai dorang tegor biler nak balik "amboi tak berkelip farahin tgk laptop"..hahaah..Aku mmg da kemaruk giler tgk video klip dorang yg menarik..Ditambah ngan pakej cantik,lagu sedap ngan tarian yang mantap dan comel.. I LIKE!

Adik aku cakap kalau baju dorg xseragam maknenye syarikat dorg xcukup duit lagi nak tampung dorang kai baju yang same..hahaha.Pandai2 je ko dik.So bile aku join adik aku tgk Music Bank K-Chart aku perli2 la dia tang group yg kai baju xsama tuh.hehe.Kat Laptop aku pn penuh ngan video klip korea..Sebab tu je tiap masa aku tatap..Lain plak ngan citer,aku tgk tapi xbape nak layan sangat.Nak layan pn tgk cite gk.


example of cloth


Kat cenel KBS pn banyak program2 bez tuk artis..cam aku selalu tgk Invisible youth, family outing, happy together and yg terbaru Oh my school..Walaupun negeri dorg sejuk dan aku tgk dorg berkulit puteh suci, dorang rela je duk bersukan kt gelanggang..Lari ngn muka x make up pn..Sampai aku tergelak tgk tah pape sukan yg rancangan tuh wat tuk dorg..Tgk gelagat dorang..Mmg xgah cam dorg atas pentas  ngan baju mahal  n make up..Tapi dorg steady je beb..Kalau kt Malaysia de rancangan sukan2 tuk artis eratkn silaturrahim kn bez..Tapi dorg nak join ke?



Enjoy It!!























omg..admirer

Atas ni dari sebahagian group & lagu dorang yg aku minat. Aku senarnye lagi suka tgk aksi dorang atas pentas.Lebih real & sepenuhnye tarian..Kalau yg video klip pun bez gak..Cantik & puas ati tgk..Pape jelah..Apa yang penting aku suka giler tgk..ahahaha..





No comments:

Post a Comment