Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

kEmpunan bukan kebuluran.


Assalamualaikum

Alkisah terjadi sebelum cuti sem ritu..Keluar ngan kawan pergi cari beg thailand (istilah ciptaan aku). Ni pasal barang kat hostel tu da cam ape da..Banyak nk mam..Xtau nak humban mane lg...Rajin plak aku nak cari kotak blakang kedai...Kalu cari pn xde..

Ni laz minit kolej kasi mesej kasi tau student yg senior swoh duk luar..Mak aiiihhh,banyak plak nak ngangkut barang..Bgtau tengah bez cuti lak...Ce bgtau sbelum lek aritu kn senang...Tapi aku sedey tinggal kn bilik tu.Banyak kenangan..Dari sem 1 lagi bertapa kt ctu..Rumet yg same plak...Sem lepas wat pertama kali nye rajin plak aku ngan rumet duk aleh2 perabot lam bilik tu...Padahal kalau warden tawu naya je..wuwuwuwu  :') . Tapi xpela xde rezki kn...Redha jela....

Eh berbalik dari cite kfc td...Penat la aku cari beg thailand tu...Bukan penat jalan, penat cari yang murah..ahahaha..Puas la dok tawar...Dapat la kurang cket....Balik hostel ada kawan cakap dia punya beg lagi besar dari ni & lagi murah..Cehh makan ati aku dengar....Punyalah gigih aku cari & duk tawar menawar...Ni lah hasil tawar menawar.  :'-)






Perot pn dah berkeroncong...So pegilah kfc lepas sekian lama kemaruk+ngidam..Tapi lambat cket makan sebab tunggu kawan ktorg sorang lagi datang..Dapat lah alas perot malam tu...hehehe



Excited! (aku jela)




No comments:

Post a Comment