Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

kASIH yang sUCi A.K.A nORA Elena

Assalamualaikum


Akhirnya dpt gak aku habiskan novel kasih yang suci minggu lepas..Berkobar-kobar aku bace sambil semangat pemecutan pembacaan yang laju & pantas sebelum drama siri NORA ELENA abis bersiaran..

Dari apa yang aku baca..Kebanyakkan sama je...Tapi yg paling kontras is Nora yang menjumpai bukti (dlm novel) topeng mase dia dirogol oleh Seth..Padahal dalam cite tu Nora jumpe rantai...

Not bad la....nasib kak long da lame beli novel tu...tinggal aku jela yg terhegeh baru abis bace..Tapi yang lawaknye ramai orang xdpt trima sikap Seth yang terlalu romantik & penyabar....'wat makan ati pompuan melayu' je katenye....n byk lg komen2 yg aku bace sal cite ni...Bagi aku xmustahil ade lagi lelaki yg mcm tuw zaman ni..Tapi leh kira ngan jari kanan jela kot..keh3..



Bukti pembacaan   >,<   kui3


No comments:

Post a Comment